Ändrade planer

Gokväll!
Har äntligen lyckats knåpa ihop de tre sidorna som vi ska lämna in nästa onsdag! Men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl antagligen hålla på och peta i texten fram till tisdag eller nåt..
Men hur jag ska genomföra själva redovisningen har jag ändrat på lite. Blir nog en form av en "anställningsintervju-situation" istället tror jag.
Det är det det lutar åt just nu iaf!
Så imorgon tänkte jag skriva ihop ett manus till det. Och förhoppningsvis kan jag släppa allt detta imorgon eftermiddag när det är dags för jobb igen! Skulle vara så otroligt skönt att ha hela planen inför redovisningen klar!
Det enda som är kvar i så fall är att lära mig den låt jag vill spela på redovisningen på gitarren. Men skulle jag inte hinna med det så har jag iaf en i reserv, så jag har något att spela iaf! :)
Just det ja, råkade försova mig en timme i morse, oups! Tyckte jag kunde läsa lite igårkväll innan jag somnade, men så klart fastnade jag i boken så poff var klockan 23.30.....
Fatta vad trött jag var i morse när klockan ringde! Tack och lov fick jag ett sms en timme efter det, som jag vaknade av, annars hade jag nog missat första lektionen idag. Ehe..
Nä, nu måste jag ut med Mellis en sväng. Stackarn måste tycka jag är världens tråkigaste som bara sitter och skriver på datorn, så nu blir det kvalitetstid med henne. <3
 
xoxo! 

Kommentera här: