Time to say goodbye.

Jaha. Då var alltså denna vfu slut. Så tråkigt! Har verkligen trivts där och skulle inte haft nåt emot att få stanna där ett bra tag framöver! Kommer kännas lite tomt nu att inte vara där nåt mer. Men jag kommer iaf träffa "mina" barn igen på skolavslutningen, för den tänker jag då inte missa!
Nu ikväll har vi sett på familjefilm från -95. Haha, så söt man var då! Vad hände sen liksom? ;)
Men nu är det iaf redan helg igen och det lär bli full rulle, men hoppas jag hinner ta det lite lugnt med, känner att jag behöver det just nu.
Blev iaf en någorlunda lugn eftermiddag/kväll, så har hunnit överföra förra årets semesterbilder från Gotland bland annat. (Kan knappt bärga mig tills jag får åka dit i sommar igen!) Tror jag är uppe i 700 foton att framkalla just nu, och då har jag kvar foton från juli förra året och fram till nu, så det lär nog bli en del och ta ett tag att sätta in i album sen.
Ja, jag är sån som fortfarande sysslar med sån gammeldags typ av foton. Tycker det kan vara rätt mysigt att sitta och bläddra i ett album. I alla fall mysigare än att stirra på en skärm av något slag. Sån är jag.
Men nu är bilderna från juni överförda iaf, så nu blir det upp och sova.
 
Gotland förra året:
 
 
Godnatt! <3
 

Kommentera här: