Härlig höstig köttgryta

Blev en välförtjänt hemmapluggsdag idag. 
Igår satt vi i skolan och pluggade i 11 timmar! :o Så ja, det är en välförtjänt hemmadag idag!
Har bland annat pluggat på min del inför redovisningen, handlat, tvättar en massa (just nu maskin 4 av 8. Gäller ju att passa på när man väl är hemma och vaken ;) Frågan är bara var jag ska hänga allt på tork...) och nu så står en köttgryta som doftar helt underbart på spisen. Kan det bli så mycket bättre? ;)
Jag som annars brukar vara tidsoptimist och tänka att jag ska hinna med en massa mer än vad som egentligen är möjligt, men idag har jag faktiskt hunnit med allt jag tänkt och lite till. :)
Hoppas bara den där köttgrytan blir god med, har aldrig gjort den innan. Men blir den god så kanske receptet hamnar här. Vem vet?
Kom i alla fall på ett julklappstips (tidigt, jag vet, men ändå). Har inga bra grytor att göra mycket mat i, typ köttgrytor, har bara små pluttegrytor. Så grytor och stekpannor i alla de former får jag komma ihåg att skriva på önskelistan till tomten i år. ;)
 
Ciao! <3

Kommentera här: