Bättre än sommarkväll

Sitter ute på altanen och njuter av en kopp kaffe i solen! Har man suttit inne hela dagen mellan 8-17 så förtjänar man faktiskt det! Och mamma och pappa har målat och gjort iordning här ute nu i helgen så nu är här suuuuperfint!
Passar på att betala lite medlemsavgifter och se över min budget och sen tänkte jag läsa lite, så inte ligger jag på latsidan inte. Bara så underbart att kunna sitta ute i solen och höra fåglarna kvittra och bara vara. :) Och nu är nästan den bästa tiden på året tycker jag, rent temperaturmässigt; det är inte för varmt och inte för kallt. Men framförallt inte för varmt. Blir lite jobbigt på sommaren när man blir sådär äckelvarm tycker jag, så jag trivs mycket bättre nu innan det kommer över 20-25 grader! ;)
 
Jag var förresten en sväng hos Steinar igår och kollade mina pluttar. Hade tänkt be honom ta bort en plutt som irriterar mig, men när han sa att han skulle operera bort en annan plutt så fick jag sån panik att jag glömde den jag ville ha bort. Så störigt!
Men fy satan så ont det gjorde sen igår när bedövningen släppte! Visste knappt vart jag skulle ta vägen! 
Och sen ovanpå det så saknade jag (saknar fortfarande!) Alexander så fruktansvärt mycket, så igår var ingen bra kväll helt enkelt. Bäddade ner mig i soffan och såg lite serier och åt lite färdigmat, det var ungefär vad jag kunde tänka mig att göra och äta.. Men idag känns det bättre; nu är smärtan iaf överkomlig och så bestämdes det idag att vi ska försöka se till att jag kan åka över till Alexander en gång till innan jag flyttar dit! Så nu känns det lite bättre med. Jobbigt annars att inte ses på över två månader....
 
Nu ska jag läsa i min spännande (och lite småroliga) bok, så ha det fint ikväll! 
 
 
 
 
Ciao! <3

Kommentera här: