Love me like you do

Allt känns så otroligt rätt just nu. Det känns som att jag är på rätt plats vid rätt tillfälle och det är så otroligt underbart att slippa vara ensam. Slippa känslan av att det egentligen inte spelar någon roll om jag kommer hem om kvällarna, för där fanns ändå ingen som skulle märka om jag var borta. Så läskig känsla det var. Slippa gå förbi andra hus där man såg hur kvällsmat förbereddes, tv tittades på och så vidare och drömma sig bort till att ha det så själv. Nu har jag det igen. Och det känns så jäkla bra att ha någon som saknar en när man inte kommer hem. Någon att pyssla om och som kan pysslas om tillbaka. Och nu till helgen ska jag ut på lite äventyr. Känns lite konstigt att åka iväg ensam nu när jag vant mig vid att vara 2. Men det känns samtidigt bra att veta att någon väntar här hemma när jag kommer hem igen.
 
Nä nu får jag ha filosoferat klart, nu blir det mat!
 
Ciao! <3

Kommentera här: