Bokbörsen

Godmorgon!
Idag är det alltså sista lediga dagen innan jag börjar jobba. Och jag har ingenting inplanerat, så underbart! Det enda är att vi får badrumsskåpet levererat idag, så snart kan vi få ordning inne på toan med. :)
 
Jag måste bara tipsa om en hemsida där det är så otroligt smidigt att sälja/köpa begagnade böcker - www.bokborsen.se
Jag passade på att lägga ut resten av den kurslitteratur jag inte känner att jag behöver längre nu. Och jag har sålt böcker där det senaste året. Hittills har det fungerat jättebra och som säljare kan man sätta de köp-/säljvillkor man själv är bekväm med. T ex om säljaren eller köparen står för frakten, om det ska betalas i förhand eller i efterskott, osv. Annonserna (är en annons per bok) kostar 10 kr stycket, men det betalas inte förrän boken är såld och annonsen tas bort. Annonsen försvinner alltså inte förrän man själv väljer att plocka bort den.
Så ja, nu är det bara att vänta och se om det är nån som vill ha mina böcker. :)
 
Ciao! <3

Kommentera här: