Torstensson

Nu verkar det trista vädret ha kommit hit med. 
Började dagen idag med att gå en liten runda för att posta födelsedagskortet till farfar. Tar visst två dagar för posten att komma fram härifrån. Men jag klarade regnet precis. När jag var nästan hemma började det dugga lite och när jag kommit innanför dörren så var det som om någon slog på en kran. 
Resten av dagen idag blir det till att leka hemmafru, precis som igår. Och kanske fortsätta läsa i min bok. Så underbart att det inte är ett måste att läsa längre, utan att jag kan välja själv när och om och vad jag vill läsa! Love it!
Nu måste jag göra lite nytta om jag ska hinna med allt jag tänkt hinna med idag. 
Just det, vi har ju ett nytt husdjur här med, låt mig presentera; Boris Torstensson:
 
 
Så sjuuuuukt läskig spindel! Men så länge han håller sig där bakom handfatet när jag är inne på toan så får han väl bo kvar. Eller ja, får och får, det är lögn att få ut honom, så fort vi kommer nära med flugsmäck eller papper för att bära ut honom kryper han in där bakom.. 
 
Ciao! <3

Kommentera här: