Semester

Så var det dags för en veckas semester igen. Denna vecka kommer spenderas i stugan med vänner, familj och förhoppningsvis sol och bad. Ska bli så otroligt skönt att bara få vila och göra det jag känner för! (Även om jag misstänker att det kommer bli som vanligt att jag vill göra en massa och planerar på för fulla muggar....) Men jag ska göra mitt absolut bästa för att det ska bli en så lugn och skön semester som möjligt!
 
Ikväll blir det lite våfflor och tvmys sen när allt folk åkt hem. Ska bli skönt att däcka i soffan... Imorgon behöver jag köra en sväng till Visby. Jag som bara tänkt städa, packa och träffa en kompis imorgon. Men på grund av Jysks bristfälliga lager så var våra nattduksbord fuktskadade, så jag måste lämna tillbaka dem. Så surt, jag som verkligen fastnat för dessa nattduksbord och äntligen fått fatt i dem och så är de helt bubbliga! :(
Men men, nu är det semester och jag har bra musik i öronen, så vad gör det väl då att jag måste leta vidare efter nya sängbord?
 
Ciao! <3

Kommentera här: