Så sjukt trött...

Hej på er!
Är så sjukt trött just nu och då gå en massa på det, så blir man ju helt slut.. x) Men men, överlever nog ;)
Gårdagen var super! Började med att jag skulle fika med Emma, men gick (så klart??) fel och fick fråga om vägen. Hon jag frågade visste inte heller, men visade sig att hon också ska plugga till gymnasielärare, så vi letade upp rätt ställe till sist och så gick vi tre och fikade. Vid 4 började nollningen och då var det lite picknick utanför Villan innan vi gick till skolan och fick lite info om de som ordnar nollningen. Efter det gick min grupp till Utposten där vi tog varsin öl/cider och planerade dagens utklädnad. Får inte säga än vad det är, men kan avslöja det ikväll om jag orkar logga in då. Annars får ni allt vänta till imorgon. Ikväll ja.. Då blir det "svenska" med lite uppdrag skulle jag tro, lite "maskerad" och sen pubrunda till 23.00, men tror inte jag kommer orka vara kvar tills dess, men de sa att om man inte kan/vill/orkar så får man gå tidigare. Ska till 4 olika ställen och på det andra eller tredje får vi lite mat med, så är nog kvar till det iaf. :P
Vid 9 idag var det samling vid Kärnan där några pratade, men man hörde absolut ingenting för de hade inga micar eller nåt. Efter det gick vi till skolan och samlades bara där och de som ska skriva in sig nu gjorde det. Jag stack och handlade innan jag gick hem och nu så är jag ledig till 1 när jag ska skriva in mig på skolan och få lite info om allt. :P Så nu blir det diska lite burkar och fixa mat innan jag sticker iväg igen. :P Hej så länge!

Kommentera här: