Fredag.

Oups, varit lite dålig på att skriva här den senaste tiden. Men har inte känts som att det funnits något att skriva som någon skulle vilja läsa om...
Men har ändå hänt lite sen sist. Har bla. kommit in på Högskolan i Halmstad, så i januari börjar jag på Förskollärarutbildningen där. Awesome! :D Så skönt att veta vad man ska göra till våren. :)
Igår när jag jobbat klart körde jag till Älmhult. Köpte present till Vanja som fyller 20 den 23e december (så glöm inte gratta henne!), men vi ska fira henne på lördag.
Efter det gick jag in en sväng på Trend House och provade en klänning som jag varit förälskad i sen jag såg den i Helsingborg för första gången. Men hade inte pengar till att köpa den just nu.. :(
Mötte upp mamma och pappa på Maxi. Och vet ni vad? Mamma betalade klänningen åt mig så länge! :D Så nu har jag nåt vettigt att ha vid jul och nyår! Tack tack tack tack tack tack! :D <3
Vad ska ni göra vid jul och nyår? (om det fortfarande finns nån kvar som läser min blogg... xD) Själv ska jag fira jul här hemma som vanligt med familjen. Och så kommer mormor och morfar och Kjell och kanske farmor och farfar. :) Vid nyår får vi se. Blir troligen Mellby med mamma, pappa och Isak. Men får se. :)
Nepp, dags att göra lite nytta kanske?
Trevlig helg allihopa!

Kommentera här: