Midsommar

Nemmen shit vad tiden går.. Redan en vecka sen jag skrev senast. Har inte hänt så mycket i veckan, mest varit jobb..
Var i Mellby vid midsommar. Så i kortda drag såg min midsommarhelg ut ungefär såhär:
Torsdag Kom till Mellby. Träffade Robin.
Fredag var på midsommarfest hos Hanna och sov över.
Lördag Åkte tillbaka till Mellby. Var på Axels tivoli med Hanna, Robin, Isak, Simon och Fideli.
Söndag åkte till Liseberg med familjen.
Måndag Klippte mig och färgade håret på Afrodites Hår Atelje.
Tisdag Kom hem och jobbveckan började.
Så kort sagt; Jag hade en greatans midsommar. Tack allihop!! <3 <3
Som sagt, i veckan har det inte hänt så mycket.. Vanja åkte till USA i måndags. Saknar henne massor, hon är som en syster till mig. Kan snacka om precis allt med henne och litar på henne till 1000. Så känns ju lite konstigt att inte kunna snacka med henne på samma sätt som innan, typ bara slå en pling eller skicka iväg ett sms. :P  Men hoppas hon har det toppen i USA och får en underbar familj så hon får vara där i ett år som det är tänkt! <3
Och idag fick jag jobba över två timmar eftersom vi målade om lekstugan på dagis. Men oj så fin den blev! Och när alla barnen gått hem och stugan nästan var färdigmålad kom vi på att vi var hungriga, så Jimmy körde iväg och köpte pizza åt oss. Så gott!
Nä, nu måste jag göra lite nytta här hemma med, innan det blir dags att gå in till farmor och farfar för att sova över där inatt igen. :D

Kommentera här: