Skratt och tårar.

Oj så mycket som hänt sen sist jag skrev. Känns som det gått ett år! Nej, inte riktigt kanske, men nästan.. Varit både skratt och tårar. Började bra med att jag, Nisse och Vanja var i Malmö lördagen den 11 juni och var "modeller för en dag". Var riktigt roligt! När vi kom hem till Älmhult kände vi att vi var för pigga och för snygga (Haha!) för att bara sticka hem och sminka av oss och gå och lägga oss, så stack hem till Vanja. Jag, Vanja, Nisse och Danh snackade lite, körde sanning eller konka. Slutade tyvärr inte lika bra, eftersom vi fick reda på att Marco inte finns mer. Så otroligt orättvis världen kan vara!  Blev därför en hel del tårar den veckan.
På söndagen körde Frida och jag till Mellby för att kunna köra till Hanna på måndagen. Var hos henne hela förmiddagen och vid 12 lunchade vi med Sara. Efter det körde vi tillbaka till Mellby och jag tog tåget hem. Jobbade hela veckan som vanligt och på fredagen åkte jag till Helsingborg för att kolla på skolan jag sökt till. Kändes superbra och hoppas verkligen jag kommer in! Efter det åkte jag vidare till Ängelholm där jag träffade Sara och Hanna. Gick lite i stan innan vi åkte hem till dem. Färgade håret på Hanna och slingade Saras hår. På kvällen blev det tacos och spel innan vi gick och la oss för att titta på film, men somnade ifrån den.. På lördagen åkte jag till Älmhult igen och Hanna till Höör, så kunde ta samma tåg. :) I Älmhult hämtade Nisse mig på stationen och sen körde vi till Vanja. Fixade oss lite innan de andra kom. Blev mat på Sorello, "shopping" på Maxi, sen fest hemma hos Vanja. Var jätteroligt! Mej oj så mycket jag kommer sakna Vanja när hon är i USA! På söndagen mådde man som man förtjänade, så blev "frukost" på Derés, mys hemma hos Vanja med Vanja (så klart), Nisse och Danh efter det att vi lämnat Jossan på stationen. Blev "riktig" frukost vid 3-tiden på Amigo. Gott!
Igår var jag med mamma på jobbet och hjälpte henne tömma sitt klassrum. Oj så mycket saker där var! :O Men var roligt iaf och tiden gick jättefort!
Imorgon blir det jobb som vanligt och förhoppningsvis bokar jag Isaks och mina biljetter till Tyskland imorgon med. :P

Ta inte livet, vänner, familj eller något annat för givet. Allt kan ändras så otroligt fort! Älskar alla mina vänner och hela min familj och släkt!
Berätta det ni vill idag, imorgon kan det vara för sent.
Lev livet.
Uppfyll dina drömmar. <3

"Follow your dreams and your dreams will follow you."

Kommentera här: