Sista veckan gone sista dagarna.

Har bestämt mig nu för att flytta hem på söndag istället för på fredag om en vecka. Har som sagt trivts som fisken i vattnet i denna staden, med kompisarna här och där jag bor! Men käns ändå skönt att komma hem samtidigt som det känns konstigt när det var här man tänkt vara några år nu. Men så kan det gå.
Tror inte jag klarat av att vara kvar en vecka till, rent psykiskt. Just pga det att veta att man inte har nåt "vettigt" att göra. Därför jag bestämt mig att flytta tidigare, inget annat. Så ska bli skönt att komma hem där man kan hjälpa till hemma och förhoppningsvis även kunna hoppa in och vikariera lite med. :)
Nu ikväll blir det idolmys. Imorgon blir det gå en runda och ta lite kort, städa källaren och sen till Väla på eftermiddagen. Så känns som jag får ställa klockan imorgon för att hinna med allt. :P Sen är det plötsligt söndag och dags att åka hem.. Trevlig helg allihopa!

Kommentera här: