Heldag på Väla.

Har varit en jätterolig dag på Väla idag med Pontus! :D
Började med lite sovmorgon till 8-tiden, tvättade, duschade och fixade mig och städade lite här hemma. Vid 12 tog jag bussen (ja, jag var lat idag) till Knutan och innan Pontus kom vid halv 1 så hann jag ladda mitt jojo-kort. Skönt att ha det gjort!
På Väla var det lite lagom mycket folk och jag lyckades fixa det jag skulle. Fixat några paket, köpt ett nytt piercingsmycke och lite kläder/grejer till helgen när det är maskerad hos Clara. Kommer bli skoj!
Hittade även ett julklappstips till Frida, men tänkte att jag köper det lite närmare jul om jag inte hittar nåt ännu bättre. :P
Var verkligen jätteroligt att träffa Pontus igen! Var ett tag sen sist, men nu tar det inte riktigt lika lång tid tills nästa gång vi ses, eller hur?? :P
Tack för en super dag idag!
Ikväll blev det Robinson och Parlamentet med lite plugg i reklamerna. Nu blir det sova, så jag är piggelin imorgon när det är dags för de två sista timmarna i skolan innan tentan nästa vecka. Usch, känns väl sådär... Hade känts bättre om det inte vore för de fucking omtentorna som ska ligga på en så idiotisk plats som dagarna precis innan den nya tentan.... Fuck. Får göra mitt bästa och hålla tummarna att det räcker nu!
Nepp, dags att gå och lägga sig nu kanske?? Yep. God natt!

Kommentera här: