Kakor!

Precis kommit hem från skola och studiebesök.  Hade föreläsning 9-12, åt min macka och cyklade sen till Magnus Stenbocksskolan (heter den så?) och hälsade på Ingrid och på fritids för att få lite mer inblick i hur det är att jobba på fritids. Superroligt och supersnällt att jag fick hälsa på!
Efter besöket cyklade jag och handlade. Tänkte handlat på ICA vid skolan, men på vägen dit hittade jag en blå affär med gul text (kommer inte ihåg vad den heter, men var iaf en stor ballong över affären. :P ) Hittade inte det jag hade tänkt köpa och glömde en sak, men hittade annat som jag behöver. Och så hittade jag charkdisken, så lyxade till det lite och köpte 2 kycklingspett och nåt gojs av vitkål och morot, bla, så det blir min kvällsmat idag. :P Mumsigt!
Resten av kvällen blir det PLUGGA PLUGGA PLUGGA! Hade eg tänkt gå på gympa, men kom på att nästa vecka har vi två tentor, och fattar fortfarande INGENTING, så tänkte att jag är hemma och läser klart böckerna ist... :(
Imorgon är det föreläsning till 12 och sen ska Amanda hänga med mig hem och se hur jag bor. Skojsigt! :)
Nehepp.. om man skulle ta tag i de där böckerna nu då.... -.- Har iaf en liten "tröst"...singoalla-kakor! ;P Hej så länge!

Kommentera här: