Nobody knows

Första hellediga dagen idag. Och den har gått så otroligt fort!
Tog sovmorgon och vaknade inte förrän alarmet ringde vid 9.(Ja, jag ställer klockan när jag har sovmorgon..) Myste med Mellis till halv tio ungefär. Så härligt att ha nån att krama när man vaknar. :P Min lilla bebis. <3
Gick en runda och stannade till hos mormor och morfar för att höra vilken tid de ville ha middag idag, för hade tänkt bjuda dem på det.
När jag kom tillbaka gjorde jag "smeten" till mina frökex som snart ska in i ugnen nu. När den var gjord tänkte jag att det var lika bra att göra bryllén och när jag ändå var igång kunde jag ju förbereda maten; farmors kalaskassler med potatis. Tänkte ätit äppelkräm till frukost så gjorde den med, men den blev ju inte klar förrän det var dags att börja koka potatisen. xD Så min frukost bestod av ett äpple ungefär en halvtimme innan det var dags att äta middag.. Haha! Så kan det gå när man har för fullt upp för att äta. xD Men de där äpplena var ju inte speciellt roliga.. Det första äpplet jag skulle skära bort kärnorna på, slinter jag med kniven och skär upp under tumnageln... Ajajaj.. hur lyckas jag?! :O
Men men.. det går över tills jag gifter mig.. right?? ;)
Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt.. Ringde till Hanna och snackade lite med henne, och tänkte slå en pling till Nisse nu när jag bloggat klart.
Underbara ledighet! :P
Har även gjort upp en liten budget för sommaren. Känns bra att ha lite koll. Och så har jag funderat lite mer på när man skulle kunna ta en ny kanot-trip. Får se när det kan tänkas bli. Lite svårt med ju när alla jobbar och så. Men hoppas iaf de jag frågat vill och kan hänga med när det väl blir av. Kommer ju iaf inte bli före midsommar, för har verkligen någonting varje helg!
Denna helgen är det grillkväll hos Nisse, nästa helg tar Sara studenten, helgen efter det är det Isaks konfirmation och sen är det midsommar.. Poff! x) Men vad händer vid midsommar?? Vill göra nåt skoj, men vet inte vad eller med vem/vilka.. Hade ju lite planer på att tälta här i Mellby med lite kompisar, men var ju ingen som ville, så det sket ju sig. Sen har jag inte hört nåt mer..
Blah.. känns som att jag bara ordbajsar nu, så kanske lika bra att logga ut nu och låta inlägget va?? Haha!
Kram på er!

Ciao!


"It's a mystery
why I can't stop thinking of you"

Kommentera här: