Nu àr vi halvvàgs, men det àr làngt kvar àn.

Surt, internetet la av sà mitt inlàgg raderades nàr jag skulle làgga ut det.. Hmm..
 
àr iaf redan halvvàgs genom min resa nu. Sà, 30 av 61 dagar avklarade. 
Har varit en bra dag idag med monopolspel, gjort klart Pinocchio-boken, lekt med Barbies och My little pony och ritat. Full rulle! 
Har bytt om nu och fixat mig iordning till nàr jag ska in till stan fòr en kaffe, eller nàt, med min hms engelskalàrare. Ska bli trevligt! 
Och imorgon eller fredag ska jag kanske tràffa den polska tjejen som flyttat hit! Roligt att det hànder lite saker vid sidan av jobbet med. :)
 
Och har tànkt pà det dàra med laktostabletterna jag tar nu; tror jag ska ta dem varje sommar i fortsàttningen, àven om jag "bara" ska vara hemma, just fòr att jag kan àta vad jag vill. T ex en massa glass! Har inte àtit sà hàr mycket glass under en endaste sommar, sen innan jag blev laktos. Lite vardagslyx helt enkelt! 
 
Nu màste jag ta och fixa iordning min vàska (ska anvànda den nya idag) sà jag àr klar nàr hon kommer hit. :)
 
Ciao! <3

Kommentera här: