Damn I'm good!

Har lyckats med det som kändes omöjligt innan! Känns så jävla bra! (ursäkta språket)
Så glad över att jag faktiskt orkade och kunde, att jag har en så underbar familj, så fina vänner och "bollplanket" B! Hade absolut inte klarat det utan er!

Hade en helskum dröm inatt med... Var hos G och H i Tyskland och A och Linus var där också. Kan ju några få fraser på arabiska, men i drömmen var det tillräckligt för att kunna snacka det näst intill flytande. Så under hela drömmen snackade jag tyska med G, H och Linus och arabiska med A och Linus. Virrigt värre, men kändes bra när jag vaknade att veta att jag fortfarande kan tyska så bra att jag kan få ihop nästan korrekta meningar i drömmarna. Har inte drömt på tyska sen jag hade min praktik på Mascheroder-Holz.. x)

Ciao! <3

"Jag ger igen imorgon
Imorgon och inte idag
Ja, jag är stark imorgon
Imorgon så är jag bra.
Ja då ska jag säga ifrån
Och inte sitta här som ett fån
Jag ger igen imorgon
Imorgon är en annan dag"

Kommentera här: