Are you satisfied?

Goder morgon!
Sitter och väntar på att klockan ska gå...typ.. Vaknade redan vid halv 7 för att vara säker på att hinna fixa allt i lugn och ro innan jag ska till skolan. Så ja, därför är jag alltså färdig nu, drygt en timme innan jag behöver köra..
Tog första pillret idag med av Zoely-pillerna. Fick byta p-piller eftersom de förra antagligen var boven i dramat till att jag mått illa konstant i nån månad, känt mig "uppsvullen" och haft humörsvängningar. Googlade lite igår om mina nya tabletter och hittade ungefär lika många som var nöjda som var missnöjda med dessa. Flera av de som var missnöjda hade fått biverkningar som viktuppgång, illamående/yrsel, acne, humörsvängningar, osv. Hoppas verkligen inte jag får någon av dessa! Jag som till störst del tar p-piller för att slippa finnar och sånt. Men när jag googlade Yasminelle som jag hade innan så var det liknande omdömen om det, så spelar nog ingen större roll VILKET piller man har, utan mer hur det passar en själv. Så ja, får väl testa detta i iaf tre månader nu och se hur det passar mig. Håller alla tummar och tår för att jag ska slippa biverkningar! Nähe, om man kanske skulle ta och dammsuga lite, bara för att? xD Ciao! <3

Kommentera här: