I hear your voice inside me, I see your face everywhere

Godmorgon! Ja faktiskt. Idag blev det sovmorgon ända till 10! 
Det är tufft att vara på kräftskiva. Vi var hos Maria och Bo igårkväll och åt lite kräftor och god mat. Jättetrevligt!
Blev inget bakat igår, utan jag var med ute i ladugården istället. Och vet ni vad?? Jag är inte ens rädd för korna längre, så länge någon mer är i ladugården, vill säga. Tror det är deras storlek och styrka som är det som skrämmer mig mest när jag är där själv. Tur då iaf att de är såna pussgurkor, så det enda de gör när man går förbi och matar dem är att slicka på armar och ben. Min overall var genomblöt när jag matat dem klart. Haha!
Nästan så att jag kommer sakna kossorna sen när jag åker hem. Faktiskt. 
 
Och idag läste jag ut den sista Fifty Shades boken. SÅ BRA DEN VAR!LÄS!
Så nu kan jag inte annat än vänta på att filmen ska visas på bio. Hur ska jag bara klara mig?? ;)
 
Ciao! <3
 
Now there's just looking forward
And there's no turning back
When you say
We belong to the light, we belong to thunder

Kommentera här: