Hej fröken vi har sommarlov!

Så har jag alltså äntligen fått mitt sommarlov! Inleder det med sovmorgon och snacka med Alexander en stund. Kan det bli en så mycket bättre start? :)
Igår hade vi iaf den avslutande redovisningen. Var så sjukt nervös inför det. Fattar inte varför jag blivit så när jag inte haft några problem med det nu tidigare? Men iaf, det gick som sagt bra så det enda jag kan göra nu är att vänta på mitt omdöme och betyg.

Något som iaf jag tycker är helt galet är att igår för fyra år sen tog jag studenten! Vad sjuttsingen hände? Känns inte alls så längesen, samtidigt som det känns längre sen.. och så börjar jag fundera på "vad har jag egentligen gjort sen dess?" En hel del ändå..
Jobbat på lite olika förskolor och skolor
Jobbat på maxi
Varit en vända i USA
Åkt till Tyskland med Isak
Varit på semester i Egypten med Tesse
Flyttat till Helsingborg och börjat plugga till gymnasielärare, men hoppade av
Flyttat hem igen
Flyttat till Mellbystrand och börjat plugga till förskollärare
Varit två vändor på Gotland
Haft lite extrajobb som biljettförsäljare, jobbat på kontor och tupperwarekonsulent
Jobbar på campingen
Varit au pair i Italien
Gått en skrivkurs

Finns säkert mer men detta var det jag kom på nu i skrivande stund.
Och när jag tänker tillbaka på de fyra år som gått sen studenten, så visst: det finns saker som varit tuffa stundtals, men över lag har det varit roliga fyra år! Så även om det varit jobbigt ibland så ångrar jag ingenting! Det har gett mig erfarenheter, ökad självkännedom och det har gjort mig till den jag är idag!

xoxo! <3

Kommentera här: