Husdjur

God middag!
Det blev lite ändrade planer igår, så vi åkte inte in till Visby igår eftermiddag, så efter maten körde jag till Tingstäde träsk och solade och badade där i ca 1,5 timme. Underbart! När jag kom hem sen så satt jag i solen typ en halvtimme till innan jag duschade och när jag i princip var klar så ändrades planerna igen, så Alexander och jag åkte med hans föräldrar in till Almedalen för att lyssna på Annies tal i alla fall. Innan vi körde hem igen åt vi lite och handlade. Men eftersom jag glömt handlelistan hemma så fick jag komplettera lite idag med.
 
Vi har fått ett "nytt" husdjur med, Lotta, en liten katt som inte jamar, utan istället säger "meep". Så söt är hon! Men hon är lite försiktig, så man får fjäska en del för henne innan hon kommer fram. Gillar henne SÅ mycket bättre än Torstensson. Men trots att han är läskig som tusan, så är han ändå "väldresserad" måste jag motvilligt erkänna. När vi åkte in till stan igår så lämnade vi toadörren öppen för att vädra ut lite efter vi duschat. Jag hade smått panik att han skulle krypa runt i hela huset nu så jag skulle behöva vara på min vakt hela tiden. Men när vi kom hem och jag tittade in på toan så satt han där på sin vanliga plats. Men nu är dörren stängd igen, för säkerhets skull liksom. ;)
 
Ciao! <3
 
 

Kommentera här: