Best team ever!

Alltså fy jädra vad bra vi är, Erica och jag! På bara en vecka har vi skrivit 10 sidor analys, fixat allt småpill vi fick att vi skulle fixa efter förra handledningen och nu har vi "bara" diskussionsdelen kvar. Visst, har varit både glädje, frustration, irritation, skratt, och skoj under veckan, men nu är det äntligen helg! Och som vi sa innan idag; har man lyckats ta sig igenom ett helt examensarbete tillsammans och fortfarande är vänner efter det, då klarar man allt och förblir bästa vänner för resten av livet! <3
Idag satt vi på bibblan inne i stan och iom att det gick så bra idag och att vi hade så nära till centrum unnade vi oss att äta långlunchbuffé på Lotus en hel timme. Så gott! Men jag är fortfarande mätt.. får se om jag lyckas få i mig nån pulled chicken ikväll eller om jag kan leva på detta hela helgen xD Känns iaf som att jag är åtminstone 10 kilo tyngre nu. Haha!
Men som sagt; äntligen helg! Kan ta välförtjänt ledigt under den nu känner jag!
Trevlig helg på er! 
 
Xoxo! <3

Kommentera här: