Tårta

Denna helgen blev inte riktigt vad jag tänkt. 
Isak och jag var ute i Virestad på majbål i torsdags kväll, sen resten av kvällen såg vi på film. Mysigt! 
Och så fick jag reda på att Alexander inte kunde komma denna helgen, som jag hoppats på. Så igår kände jag inte precis för att göra någonting, vilket resulterade i att Isak och jag såg drygt halva första säsongen av Orange is black och slöade i soffan hela eftermiddagen. 
Nu ikväll kommer snart lite folk över på en spel- och pizzakväll (Isak och Johan har redan tjuvstartat med nåt pang-pang-spel). Trevligt! Och nu innan dess tänkte jag försöka mig på att plugga lite till, bara för att liksom.
Blev så sugen på tårta idag med, så funderar på om man kanske skulle ta och baka en imorgon, lite vardagskalas, typ. Får se om jag hittar nåt spännande recept. :P
 
Ciao! <3
 

Kommentera här: